» ΕΝΑΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ» ΣΤΟ 150ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Μία ξεχωριστή μέρα για εμένα υπήρξε η Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016. Μαζί με τους συμφοιτητές μου παίξαμε για πρώτη φορά Καραγκιόζη. Ένα έργο του καραγκιοζοπαίχτη Βασίλαρου: » Ο  πολύκροτος γάμος του κωμικού Καραγκιόζη». Τόπος διεξαγωγής της παράστασης; Το σχολείο που υπηρετώ. Είχα πολύ άγχος πριν ξεκινήσει η παράσταση. Φοβόμουν τις κριτικές των συναδέλφων μου. Οι μαθητές του σχολείου δεν γνώριζαν ότι θα είμαι κι εγώ πίσω από τον μπερντέ.
Ήρθε η ώρα της παράστασης. Τα φώτα έσβησαν, τα τρία κουδουνάκια χτύπησαν και η παράσταση άρχισε. Μαζί μας ο κ. Άθως Δανέλλης, σπουδαίος καραγκιοζοπαίχτης, ο οποίος μας εμψύχωνε με το χαμόγελό του. Πολύτιμη η βοήθεια του συμφοιτητή μας Νικόλα Τζιβελέκη, καραγκιοζοπαίχτη, που με την παρουσία του νιώθαμε ασφάλεια. Σιγά σιγά το άγχος άρχισε να φεύγει και τη θέση του πήρε η χαρά. Τα παιδιά παρακολουθούσαν με προσοχή, συμμετείχαν και γελούσαν με τις αστείες ατάκες. Οι συνάδελφοί μου ενθουσιάστηκαν, συγκινήθηκαν και διασκέδασαν πραγματικά. Ο καθηγητής μας κ. Ιωσήφ Βιβιλάκης παρακολουθούσε χαρούμενος την παράσταση και τραβούσε φωτογραφίες. Σπουδαίος υπήρξε ο ρόλος των μουσικών της παράστασης, οι οποίοι την απογείωσαν. Λίγο πριν το τέλος , βγήκαμε χορεύοντας ανάμεσα στο κοινό: ο Καραγκιόζης, η νύφη και η γριά ( φοιτητές ντυμένοι αντίστοιχα), δύο μουσικοί κι εγώ που μοίραζα μπομπονιέρες. Τα παιδιά μας αποθέωσαν. Έγινε χαμός από τα ξεφωνητά τους. Τότε κατάλαβαν ότι έπαιζα κι εγώ πίσω από τον μπερντέ. Έτρεξαν πάνω μου, με αγκάλιαζαν, με φιλούσαν. Συγκινητικές και μοναδικές στιγμές!
Τελειώνοντας η παράσταση μια διάχυτη χαρά ήταν απλωμένη παντού. Η χαρά που αφήνει σε όλους ο Καραγκιόζης. Οι συνάδελφοί μου εντυπωσιασμένοι με συνεχάρηκαν. Μου τόνισαν πόσο τυχερή είμαι που φοιτώ στο τμήμα Θεατρικών σπουδών. Η διευθύντριά μου ιδιαίτερα ενθουσιασμένη, εμπνεύστηκε από τη συγκεκριμένη παράσταση και αποφάσισε τη διεξαγωγή project την επόμενη σχολική χρονιά με θέμα τον Καραγκιόζη. Ο κ. Δανέλλης αστειευόμενος ανακοίνωσε το πρόγραμμα της καλοκαιρινής περιοδείας μας. Ο καθηγητής μας ο κ. Βιβιλάκης ευχαριστημένος από την παρουσίαση της παράστασης εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια, γεγονός που αποτέλεσε τη μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση.
Αυτός είναι ο Καραγκιόζης! Μας παίρνει απαλά από το χεράκι, μας βγάζει από τα άγχη, τις έγνοιες και τα βάσανα και μας οδηγεί στη χαρά, στην ξεγνοιασιά, στην αισιοδοξία!

Σχολιάστε

