Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ…

Φέτος μου δώθηκε η ευκαιρία, ως πρωτοετής να παρακολουθήσω το μάθημα «Η Τέχνη του Καραγκιόζη». Η αλήθεια είναι πως δε σκόπευα να παρακολουθήσω το μάθημα, αλλά μετά από τη πρώτη συνάντηση το μάθημα με κερδισε!

Η σχέση μου με τον Καραγκιόζη ξεκινάει από μικρή ηλικία, περίπου τεσσάρων ήμουν όταν παρακολούθησα τη πρώτη παράσταση. Συνέχισα να παρακολουθώ παραστάσεις για λίγα χρόνια, αλλά μετά μόνο με το σχολείο, δηλαδή ελάχιστες φορές μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Έπειτα, καθώς μεγάλωνα η επαφή μου με τον Καραγκιόζη χάθηκε και έμεινε σα μια παιδική ανάμνηση χαμένη.

Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι μετά τη πρώτη επαφή με τον Καραγκιόζη, δημιουργήθηκε μια σύνδεση. Ξεκίνησα να κατασκευάζω φιγούρες με τη βοήθεια του παππού και της μητέρας μου. Έτσι ξεκίνησε μια πολύχρονη «καριέρα» στο κουκλοθέατρο του σπιτιού μου. Ωστόσο, αυτή η καριέρα τελειώσε απότομα και τα εργαλεία κοσμούν την αποθήκη εδώ και πολλά χρόνια.

Η αλήθεια είναι πως η επαφή μου με τον Καραγκιόζη χάθηκε απο την έκτη δημοτικού. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο Καραγκιόζης θεωρείται κάτι το παιδικό, λανθασμένα φυσικά. Άλλωστε, ο Καραγκιόζης συνδέεται άμεσα με τον Νεοέλληνα κατά την άποψή μου.

Αν και έχω χρόνια να παρακολουθήσω, πόσο μάλλον να ασχοληθώ, με το θέατρο σκιών, σκοπεύω να εξερευνήσω περισσότερο αυτή τη τέχνη.

Ευάγγελος Τσίμος

One thought on “Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ…”

  1. Πολύ ωραίο το κείμενο, Βαγγέλη. Έχεις όλο τον χρόνο να εξερευνήσεις και να εμπνευστείς από τον λαϊκό μας ήρωα! Και είμαι βέβαιος ότι θα βγεις κερδισμένος!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

