Η πρώτη μας επαφή με τον Καραγκιόζη.

a98290d2cd01ae45c5211d79f6ecf7ae

Όπως συμβαίνει σχεδόν με όλους, συνήθως η πρώτη μας συνάντηση  με τις λαϊκές φιγούρες τού «θεάτρου» και ιδιαίτερα με  τον «ήρωα» Καραγκιόζη και τις ιστορίες του, έγινε όταν βρισκόμασταν στην παιδική ηλικία και κάποιος από την οικογένεια μας μας συνόδευσε στην πρώτη μας «Παράσταση».Σε μένα,ο Καραγκιόζης  θυμίζει πολύ έντονα τις καλοκαιρινές μου διακοπές, όπου η γιαγιά μου μαζί με τα ξαδέρφια μου μας πήγαινε να δούμε από κοντά τον Καραγκιόζη. Πιστεύω πως άμεσα έχει ταυτιστεί ως μια οικεία διασκέδαση των παιδικών μας χρόνων.

Ένα σχόλιο στο Η πρώτη μας επαφή με τον Καραγκιόζη.

  1. Όμορφο το κείμενο! Αλλά ποιος το έχει γράψει; Μετά το κείμενο είναι ωραίο να γράφουμε το όνομά μας!

    Ακόμη, επίτρεψέ μου το εξής: Μετά από σημεία στίξης, όπως η τελείας, αφήνουμε πάντοτε ένα κενό. Ακόμη, στα εισαγωγικά είναι ομορφότερα αυτά «…» από αυτά «….. «. Γενικώς τα δεύτερα δεν προτιμούνται στην τυπογραφία.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

