Επίσκεψη στο Σπαθάρειο Μουσείο Θέατρου Σκιών

Η προσωπική μου σχέση με το θέατρο σκιών δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερη.  Πάντα αγαπούσα τον Καραγκιόζη, τον θαύμαζα και τον παρακολουθούσα, όμως δεν έδειξα ποτέ κάποιο ενδιαφέρον πέραν αυτού.  Όμως, μέσα από τη ξενάγηση στο Σπαθάρειο Μουσείο Θεάτρου Σκιών, με ξεναγό τον κ. Άθω Δανέλη, στο πλαίσιο του μαθήματος «Το Θέατρο Σκιών» που διδάσκει ο κος Ιωσήφ Βιβιλάκη, είδα πόσο μεγάλος είναι ο κόσμος του Καραγκιόζη, πόσο ενδιαφέρον έχει ως χαρακτήρας και πόσα μπορώ να μάθω από αυτόν.

Το μουσείο προσωπικά μου έφερε πολλά συναισθήματα όμορφα, σαν να ξυπνούσε μέσα μου ένα παιδί γεμάτο χαρά που ανυπομονεί να παίξει, να δημιουργήσει και το κυριότερο, μέσα από αυτά να ανακαλύψει νέους δρόμους με περιπέτειες.

Όταν επέστρεψα σπίτι δεν έχασα χρόνο και πήρα τηλέφωνο τον παππού μου για να μου πει τα ονόματα των καραγκιοζοπαιχτών που με πήγαινε και παρακολουθούσαμε όταν ήμουν μικρή.  Με λίγη βοήθεια από τον παππού μου, ξεκίνησα μια μεγάλη έρευνα που όσο προχωράει έχει όλο και περισσότερο ενδιαφέρον!

Βρήκα λοιπόν από ένα παλιό περιοδικό τις βιογραφίες μερικών Κύπριων καραγκιοζοπαιχτών και θεώρησα πως θα ήταν σωστό να μοιραστώ μαζί σας.

Απολαύστε!

Βιογραφίες Καραγκιοζοπαιχτών της Κύπρου

Αντωνιέττα Κάρυου

Σχολιάστε

